The entertainment world is gathering in Rimini from March 23 to 25 for the new edition of MIR – Multimedia Integration Expo, dedicated to technological innovation in the live events and audiovisual industry.
This year, Claypaky returns to the stage to showcase its most innovative lighting technologies in the Audiosales Live Experience Area. This exclusive space in Hall C2 will host the Claypaky Product Show, where visitors can see Claypaky’s latest innovations in action.
“In recent years, Audiosales and Claypaky have organized a series of events to introduce and provide hands-on experiences with new technologies and products, starting with the Experience Days, which welcomed hundreds of lighting professionals to Claypaky,” explains Stefano Rocchi, CEO of Audiosales. “For this year’s MIR, we have embraced an innovative format, aiming to showcase the best entertainment technologies on stage in the Claypaky Product Show and the Audiosales Experience Show, a multimedia performance created specifically for the occasion.”
Alberico D’Amato, Sales Director at Claypaky, adds: “Our collaboration with Audiosales has been and continues to be essential in expanding our market in Italy, as well as in analyzing and addressing our customers’ specific needs. This year at MIR, our flagship products will include the weather-resistant Arolla Aqua series, recently expanded with the Arolla Aqua LT and Arolla Aqua Wash HC models, the Ultimo Hybrid discharge lamp fixture, the revolutionary Volero Cube, the compact Mini-B Sparky Aqua moving head, and the Tambora Rays, Stormy, and Flash LED bars—a truly unique and diverse offering designed to meet the demands of the most creative and discerning lighting designers.”
In Hall C2, Claypaky and Audiosales Product Specialists will be on hand to guide visitors through the most exciting new products and innovations.
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[ITALIAN VERSION]
Il mondo dell’entertainment si dà appuntamento a Rimini dal 23 al 25 Marzo per la nuova edizione del MIR – Multimedia Integration Expo, dedicata all’innovazione tecnologica nel settore degli eventi live e dell’audiovisivo.
Quest’anno Claypaky torna in scena per mostrare al pubblico le tecnologie lighting più innovative nella Live Experience Area di Audiosales. Questo spazio esclusivo nel padiglione C2 ospiterà il Claypaky Product Show, dove il pubblico potrà vedere in azione le novità Claypaky.
“Negli ultimi anni Audiosales e Claypaky hanno proposto una serie di appuntamenti per far conoscere e toccare con mano le nuove tecnologie e i prodotti lanciati sul mercato, a partire dagli Experience Days, che hanno aperto le porte di Claypaky a centinaia di professionisti del mondo lighting” spiega Stefano Rocchi, CEO di Audiosales. “AL MIR di quest’anno abbiamo scommesso su un format innovativo, con l’idea di mostrare le migliori tecnologie per l’entertainment, in scena nel Claypaky Product Show e nell’Audiosales Experience Show, lo spettacolo multimediale che abbiamo creato ad hoc per l’occasione.”
“La collaborazione con Audiosales è stata ed è fondamentale per ampliare il nostro mercato in Italia, nonché per approfondire ed analizzare insieme le richieste specifiche dei clienti” – dice Alberico D’Amato, Sales Director di Claypaky. “Quest’anno al MIR avremo come punta di diamante la linea weather resistant Arolla Aqua, che si è arricchita recentemente dei modelli Arolla Aqua LT e Arolla Aqua Wash HC, l’innovativa fixture con lampada a scarica Ultimo Hybrid, la rivoluzionaria Volero Cube, il testa mobile compatto Mini-B Sparky Aqua e le barre LED Tambora Rays, Stormy e Flash: una proposta unica ed estremamente variegata, per soddisfare le richieste dei LD più esigenti e creativi”.
Nel padiglione C2 saranno presenti i Product Specialist Claypaky e Audiosales, a disposizione degli appassionati e pronti a guidarli alla scoperta delle novità più interessanti.